08 december 2012

Sinterklaascadeautjes & bijna vakantie!

Hey there!
Ik dacht, ik typ weer eens even een artikeltje met wat persoonlijke dingen. Om te beginnen, in de vakantie en daarna komen er weer regelmatig artikelen. Ik zit boordevol ideeën, alleen beschik ik momenteel niet over de tijd en het materiaal (een goede computer of laptop) om ze uit te voeren. Meer daarover lees je hieronder!


Maar eerst wil ik even wat vertellen over Sinterklaas! Ik vind Sinterklaas echt één van de leukste feestdagen van het jaar - misschien zelfs wel helemaal de leukste, maar het is zo moeilijk te vergelijken omdat elke feestdag andere leuke dingen heeft - omdat het altijd zó gezellig is. Ik vier thuis dan ook uitgebreid Sinterklaas in plaats van Kerstmis. Normaal vier ik Sinterklaas altijd met (bijna) de hele familie van mijn moeder, door middel van surprises. Dit jaar was dat echter anders, want mijn opa en oma waren vorige week 50 jaar getrouwd en door al het geregel daaromheen was er geen tijd om nog een surprise en/of een gedicht te creëren. Echt heel erg jammer! Gelukkig was hun feest wel gezellig. In ieder geval, toen was het even onduidelijk hoe het nu met Sinterklaas moest. Er werd geopperd om het dan maar voor één keertje over te slaan, maar omdat ik dat zo ontzettend jammer zou vinden heb ik ervoor gepleit toch surprises te doen met alleen ons gezin, dus dat deden we. :) Wel minder uitgebreid, maar alles beter dan niets! Ik had mijn moeder 'getrokken' en mijn zusje mij. Het grappige was dat zij en ik al van elkaar wisten wie we hadden, en daardoor ook hoe de rest in elkaar zat, en mijn ouders het niet wisten, haha. Mijn zusje maakte een gigantische cupcake voor me, echt heel leuk. Ik heb trouwens ook heel veel bakdingen gekregen! Onder andere "Het grote taartenboek", een boekje over taarten versieren en een boekje over beautyfood. En daarnaast een schort met superleuke cupcakeprint, een pannenlap met cupcakeprint, een cupcakehouder, cupcakevormpjes en suikerdecoraties. Ja, ik ben echt verwend! Want verder heb ik ook nog een jurkje voor het kerstgala bij ons op school gekregen, en een Primark-waardebon. Een boek, scrub voor onder de douche, en tot slot appels en sinaasappels omdat ik die zo veel eet, haha. Volgens mij was dat het (ik hoop dat ik niets vergeten ben)! Ik vind alles echt superleuk! We hebben het op pakjesavond zelf gevierd, en het was een hele gezellige avond. Haha, ik typte dit stukje om jullie even te laten weten wat ik allemaal had gekregen, maar het is iets langer geworden... En het ironische is, ik luister ondertussen Kerstliedjes. ;)

Dus. Zoals ik al eerder typte, is ervan alles mis met mijn laptop, waardoor hij gewoon onbruikbaar is. Dat is één van de redenen voor de doodse stilte op deze blog. Ik ben laatst al gaan kijken bij de Paradigit voor een nieuwe, en waarschijnlijk komt die er het weekend vóór de vakantie, dus volgende week. Joepie! Ik kan nu al wel teksten typen op mijn iPod Touch of de iPad van mijn vader, maar dan kunnen er, zoals nu, geen foto's bij - en wat is nou een goede blogpost zonder fatsoenlijke foto's? (niks) Gelukkig komt daar dus verandering in!

De tweede reden voor het gebrek aan recente artikelen op deze pagina, is het feit dat ik het deze weken vrij druk heb met school. Mijn cijfers blijven evem goed, alleen moet ik er nu gewoon wat meer voor doen. Maar jongens, nog 2 weekjes en dan is het VAKANTIE! Dan ga ik dus weer lekker veel leuke artikelen schrijven en daarnaast ook veel andere leuke dingen doen, afspreken met vriendinnen en een hoop DIY's en zo. :) Ik weet nu al dat ik tijd te kort ga komen!

En er ligt SNEEUW! Daar ga ik verder niks over zeggen, alleen dat ik ervan hooooud. <3 Ik houd van de pracht, het gekraak onder je voeten, de sneeuwpoppen en ja, zelfs van sneeuwballengevechten. Ik vind het dan ook erg jammer dat ik niet zoveel tijd heb om naar buiten te gaan, een heleboel foto's te maken en me weer lekker kind te voelen, dus ik hoop dat ook in de vakantie, Nederland omgetoverd is tot Winterwonderland!

Tot zover deze korte update om jullie te laten dat ik nog leef en dat jullie dat spoedig ook weer zullen merken! Heb jij ook Sinterklaas gevierd? En wat vind jij van de sneeuw? Let me know! :)


1 opmerking:

  1. ik heb je genomineerd voor de liebster award. Zie mijn blog http://thatfashionflower.blogspot.nl/ voor de uitleg! (: xoxo

    BeantwoordenVerwijderen