23 november 2012

Need your help: challenges!

Gooodmorning/-afternoon/-evening!
Goede lange blogposts typen lukt nog steeds niet - ik hoop zo dat ik binnenkort een nieuwe laptop heb - maar ik heb vandaag wel een vraag aan jullie!



Want ja, ook ik begin na te denken over 2013. Dromen, maar ook echt plannen maken. Voor als de wereld toevallig niet vergaat. ;) En laatst ging er ineens een lampje branden boven mijn hoofd. Het plopte helder en duidelijk in mijn koppie als een stukje popcorn: het idee om zoveel mogelijk challenges te doen. Uitdagingen, leuke welteverstaan. Creatieve. Zodat ik aan het eind van het jaar (ook al duurt dat nog ontzettend lang) een heleboel heb gedaan en natuurlijk ook een hele reeks hopelijk leuke artikelen heb geschreven met betrekking tot dit onderwerp.

Ten eerste wil ik elke week (minstens, maar laten we voor de challenge gewoon elke week zeggen) een DIY doen, wat betekent dat ik eigenlijk nu vast een lijstje moet gaan maken. Dus daar luidt mijn 1e vraag: welke DIY's zouden jullie graag op deze blog willen zien? Of welke heb je zelf gedaan of ergens gezien en zou je me heel erg aanraden? Ik ben benieuwd!

Daarnaast zou ik graag elke week iets willen bakken, maar dat is ten eerste niet echt een challenge omdat ik dat praktisch nu al doe, haha, en ten tweede weet ik niet of het mag omdat er mensen in mijn directe omgeving klagen dat ze nog eens moddervet worden door mij. ;) Die tel ik dus niet mee, maar ik wil wel andere doen, bijvoorbeeld eens per maand of een maand lang elke dag (de bekende challenge dat je elke dag een foto moet maken met een bepaald thema lijkt me onder andere erg tof om eens te doen). Dus nu is mijn tweede, wat algemenere vraag: wie weet er nog leuke challenges voor mij, kleine en grote? Ik sta overal voor open! :)

Wat vind jij van dit idee? Misschien doe je wel iets met me mee, haha? En aarzel niet om vooral je ideeën in een comment te typen!


4 opmerkingen:

  1. Je kunt bijv. elke dag/week om dezelfde tijd een foto van hetzelfde voorwerp maken, dat is hartstikke leuk om te overzien! :)
    en verder kun je met vriendinnen rare dingen verzinnen om te doen! hartstikke gezellig :D
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat voor voorwerp bedoel je dan precies? :$ Stoelen en zo veranderen niet zoveel in een week denk ik, haha.

      Verwijderen
  2. Als je een beetje creatief ben moet je echt zelf een DIY verzinnen, dat vind ik altijd superleuk. In ieder geval iets origineels. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je gelijk in, ik ben inderdaad van plan om deze weken een keer naar de Action, Pipoos, Xenos etc. te gaan om even inspiratie op te doen en heel veel basismaterialen te kopen. :) Maar ik vroeg me gewoon af of mensen graag iets wilden zien! Dat ze ergens een keer een leuk duur kledingstuk hebben gezien en zich afvragen of ze dat niet zelf kunnen maken of zo... Maar jij laat je dus verrassen, haha?

      Verwijderen