01 november 2012

Cupcakes: als muziek in je mond

Hoi!
Niet zo'n lang artikel vandaag, mijn toetsweek is (thank God) wel voorbij, maar nu zijn er dus problemen met mijn laptop en daarnaast ben ik ook een beetje druk met andere dingen. Toch wil ik jullie even wat laten zien, namelijk de cupcakes die ik afgelopen zondag heb gebakken! :)



Ik ben namelijk gestopt met pianoles. Dat heb ik een aantal jaar met veel plezier gedaan, maar afgelopen maandag had ik mijn laatste les. Ik vond het nog wel leuk, maar ik oefende op de één of andere manier gewoon nooit meer. Nou ja, dat is een nogal vaag verhaal dat eigenlijk ook niet zo boeiend is om te vertellen. Waar het om gaat is dat ik als bedankje dus muziekgebakjes heb gemaakt. Ik heb gewoon een basisrecept gebruikt, met een beetje citroen-aroma dan. Bij gebrek aan zowel zwart als wit rolfondant heb ik ze bestreken met van dat glazuur uit de supermarkt dat je alleen op hoeft te warmen en men dropveters heb ik toen de muziekgerelateerde versieringen voor de cakejes gemaakt. Dat ging eigenlijk nog verrassend goed! Vooral de muzieksleutel vond ik goed gelukt, de piano (want dat is het) helaas minder. Zilverpilletjes vormden de puntjes op de i. Cupcakes op een bordje, kaartje ertussen, inpakken met cellofaan en je hebt - samen met een potje lucky paper stars - een superleuk cadeautje! 


Dat wilde ik jullie dus even laten zien! Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden, in ieder geval bedankt voor het lezen van dit artikeltje! Als jij ook cupcakes hebt gemaakt de laatste tijd, laat me vooral je foto's zien! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten