11 november 2012

Tip: Kruidvat scheurkalender + Shoplogje

Hoihoi!
Ik ging afgelopen vrijdag naar de Kruidvat en ik wil naar aanleiding daarvan vandaag graag een tip met jullie delen, namelijk deze scheurkalender die ik kocht.


Jup, je ziet het goed: een scheurkalender met elke dag een recept. Awesome! De bedoeling is volgens mij dat je pas in 2013 begint met recepten bekijken en maken, maar dat is natuurlijk onmogelijk voor mij, haha. Er staan echt hele leuke dingen in, relatief helaas wel weinig vegetarische dingen maar dat wordt aardig gecompenseerd door de supertoffe bladzijden met de stempels 'lekker vega!' en 'lekker toetje!' Echt een aanrader, vooral omdat je 365 recepten hebt voor een vrij lage prijs. De scheurkalender kostte me namelijk maar €3,99. Ik zal de highlights van deze receptenverzameling zeker nog wel een keer posten!



Ook heb ik nog wat andere dingen gekocht bij de Kruidvat. Hoe kan het ook anders, haha? Ik weet het, ik moet écht geen nagellak meer kopen, of eigenlijk minder geld uitgeven in het algemeen, gewoon sparen, zeker omdat ik ook al een nieuwe laptop moet kopen. Maar ik ben echt zó'n vreselijke sucker voor aanbiedingen. Nou, hier komt het, en hierbij geef ik mezelf ook maar meteen een Kruidvatverbod, haha.



Voor de linkse 4 nagellakjes (1 oude van Catrice en 3 uit de oude "Class of 2012"-collectie van Essence - dat oude verklaart waarom ze in de aanbiedingenbak lagen) en het poeder (uit dezelfde oude Essence-collectie betaalde ik €1,- per stuk, en de lakjes van Breaking Dawn waren met het duovoordeel nog maar €1,50 per stuk. Dit is geen beautyblog, maar ik denk erover om deze toch eens te swatchen omdat ik gewoon gek ben van nagellak én Twilight. Overigens zijn de donkere lakjes donkerblauw, paars en zwart met glitter, dat zie je niet zo goed op de foto. En er zit 10 ml in, 2 ml meer dan de normale inhoud van Essence-flesjes. Maaar even verder... De mascara van Catrice had ik gewoon nodig, deze kostte me zijn normale prijs van €4,59 (als ik me niet vergis) en datzelfde gold voor de wattenschijfjes, die €0,90 waren.

Dat wilde ik dus even mededelen - en die shoplog had ik gewoon zin om erbij te doen, ik hoop dat jullie iets aan de tip hebben! Ik weet niet hoe lang de scheurkalender nog verkrijgbaar is, dus misschien moet je een beetje snel zijn als je hem wilt! Vroeg Sinterklaascadeautje voor jezelf of zo, altijd leuk. ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik ben nog niet naar eht Kruidvat kunnen gaan, dus ik hoop echt dat de nagellak van essence er nog is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet hoe het normaal bij jou zit, maar bij ons was in het ene filiaal alles op en in een andere waren dit de laatsten!

      Verwijderen