03 november 2012

Tag: 25 questions

Hello!
Voor vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie ingevuld. Deze zag ik al anderhalve maand geleden bij Karolien, en nu dacht ik er ineens weer aan. Het zijn dus 25 vragen, zoals de naam al zegt, haha. Gewoon random allemaal. Hier komen ze!


1. Heb je huisdieren?
Ja, 2 vogeltjes. Forpussen zijn het, de kleinste papegaaitjes ter wereld. Ze zijn groen en superschattig! Het mannetje heet Gaai en heeft wat blauwe veren, het vrouwtje heet Merel en heeft een enigszins gelige gloed.. Ze maken wel heel veel herrie af en toe - maar dat hoor ik niet eens meer, haha. We hadden ook altijd een cavia, maar sinds de laatste overleed niet meer.

2. Wat zijn 3 dingen die nu bij je in de buurt liggen?
Heel veel stapels kleren, lege schilderdoekjes (echt van die mini-dingen) en een USB-stick.

3. Rijd je in een auto - en zo ja, heb je al eens een ongeluk veroorzaakt?
Ik ben 15, dus eh, nee!

4. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Ik typ dit op vrijdag, dus ehm... Ik was kwart voor 7 wakker en om kwart over 7 ging ik onder de douche (ik hoefde niet meteen om 8 uur te beginnen vandaag). Ik hoop dat dat morgen, als dit wordt gepubliceerd, iets later is, haha!

5. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend! Ik sta er elke dag onder.

6. Wat is de laatste film die je hebt gekeken?
Oké, die weet ik even niet, in mijn vakantie was ik weg en daarna druk, toen had ik proefwerkweek... Dus dat is al een aantal weken geleden. Die op Disneychannel met Debby Ryan misschien? Ik heb geen idee, haha! Best uitzonderlijk, want normaal kijk ik vrij vaak films.

7. Wat staat er in je laatst ontvangen sms'je?
Of ik in mijn mail wil kijken, haha. Ik sms eigenlijk nooit, dus veel sms'jes zijn gewoon praktische dingen.

8. Wat is je ringtone?
Mijn mobiel staat vrijwel altijd op trillen, maar ik denk gewoon de ringtone die er al op stond toen ik mijn mobiel kocht... Ik wist nooit welke ik anders in moet stellen, haha, deze is prima.

9. Ben je ooit naar een ander land geweest?
Jazeker! Maar niet heel ver weg of zo, nooit buiten Europa in ieder geval. Ik ben nu in Engeland, Denemarken, België, Frankrijk en Italië op vakantie geweest, en in Duitsland kochten we vroeger schoenen en is zo'n heel groot zwembad waar we wel eens heen zijn geweest en zo.

10. Houd je van sushi?
Nooit gegeten, en daar heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan.

11. Waar haal jij je boodschappen?
Mijn vader doet boodschappen bij de Albert Heijn, mijn moeder, zusje en ik bij de Coop, omdat die het dichtst bij is.

12. Heb je ooit medicatie genomen die je helpt in slaap te vallen?
Nee.

13. Heb je broertjes of zusjes?
Ja, ik heb een zusje van 14.

14. Heb je een computer of een laptop?
Ik ben zelf in het bezit van een kapotte laptop, en beneden staat een oude en suuupertrage computer. Beide gaan we binnenkort gelukkig vervangen!

15. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
That's my sweet 16!

16. Heb je een bril of draag je lenzen?
Beide niet. Vroeger, op de basisschool, heb ik overigens wel een bril gehad, maar op die zette ik steeds minder op en nu dus al jaren helemaal niet meer.

17. Heb je ooit je haren geverfd?
Nee.

18. Wat ben je van plan om vandaag nog te doen?
Hmm... Het is nog vroeg, dus best veel. Zo eerst naar school, dan door naar de bieb, ik wil samen met mijn vader mijn nieuwe kledingkast verder in elkaar zetten (vandaar die stapels kleding dicht in mijn buurt, haha), een nieuwe column voor Jong in... schrijven en vanavond The Voice of Holland kijken. Ik kan je nu al vertellen dat het niet allemaal lukt. (...) Het is nu avond, en dat laatste kan ik bevestigen. De bibliotheek belde onverwacht of ik kon komen werken of het heel erg druk was, dus ja...

19. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Van de week nog, een beetje. Niet echt met een specifieke reden eigenlijk, ik was alles gewoon even zat of zo?

20. Wat is je perfecte pizza-topping?
Als we diepvriespizza's halen neem ik altijd een halve mozzarella en tomaat en een halve funghi (?, dat met champignons, haha). Als we zelf pizza maken heb ik meestal een deel ananas en een deel tomaat en champignons of tomaat en mozzarella of zo. O, en beide met oregano. Echt heerlijk, maar ik weet niet of het mijn 100% perfecte toppings zijn.

21. Wat vind je lekkerder: een hamburger of een cheeseburger?
Ik ben vegetarisch, dus ik eet beide niet. En voor ik vegetarisch werd at ik het ook nooit, haha, dus ik weet het echt niet.

22. Heb je ooit een all-nighter gehad?
Nope.

23. Wat is je oogkleur?
Blauwgrijs, maar soms ook alleen blauw, alleen grijs, of groenachtig?

24. Kun je het verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?
Nee, absoluut niet. Ik drink ook nooit cola, de laatste keer was echt jaren geleden. Ik ben meer een theeleut dan een colaleut, haha.

25. Wat voor weer is het vandaag?
Koud, dat sowieso, en het waait. Ik ben nog niet buiten geweest, ik typ dit vóór school, maar het ziet eruit als een echte herfstdag. Hoewel de lucht best mooi is, blauw met maar een paar wolken.

Zo, dat waren er 25! En hoewel ik niet getagd ben, vind ik het zelf wel leuk om 2 mensen te taggen, en dat zijn Tineke en Ilona. Ik hoop dat jullie hem invullen!

Deze tag was een stuk gemakkelijker dan de vorige, en ik heb voor mijn doen dan ook vaak hele korte antwoorden gegeven, haha. Misschien ook naar beter voor jullie. ;) Bedankt voor het lezen, overnemen mag altijd natuurlijk (ook als ik je niet heb getagd)!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer genoeg staat deze tag als eenigste al op mijn blog :(

    BeantwoordenVerwijderen