19 november 2012

't Zit niet mee

Heyhoihallo,
Even een kort artikeltje om sorry te zeggen voor het ontbreken van artikelen deze dagen... Ik heb het erg druk deze weken en had daarom al posts voor 2 weken vooruit geschreven en ingepland. Niet alleen heeft Blogger deze niet gepubliceerd, hij heeft ze zelf helemaal verwijderd en daar baal ik echt best wel heel erg veel van. Ik vind het zeg maar toch wel zonde dat deze (ze waren best lang - en ook best leuk, al zeg ik het zelf) gewoon... nou ja, zomaar in het niets zijn opgelost. Zo van, hocus pocus pilatus pas, haha.

Ik denk dat het door de vernieuwde app komt, sinds ik die update heb geïnstalleerd weergeeft ie ook vaak de helft van de plaatjes niet of zo en zijn er wel meer problemen. Zeer vervelend! Heeft iemand anders dit ook?

Maar goed, sorry dus! Ik hoop dat het snel weer gewoon lukt en dat ik dan ook de tijd heb om de 'schade' weer in te halen!


2 opmerkingen:

  1. Ik heb de ap ook op mijn mobiel en sommige foto's uit mijn galerij zijn verdwenen

    BeantwoordenVerwijderen