09 november 2012

Short quote inspiration #1: DREAM

Hola!
Ik ben een echte dromer. Ik kan urenlang uit het raam staren en over van alles fantaseren. En ook 's nachts droom ik vaak heel grappig. Dream is dan ook één van mijn favoriete woorden, het staat niet voor niets in de titel van deze blog. Ik heb veel dromen (zoals deze, en ik wijd er misschien ook nog wel eens een artikeltje aan) en ben echt van plan deze allemaal waar te maken. Voor de post van vandaag heb ik een aantal van mijn favoriete quotes gerelateerd aan dromen verzameld.

Tumblr_mctkgtdxg71rs52w9o1_500_large


Build a dream and the dream will build you. - Robert H. Schuller

In dreams there are no impossibiloties. - Janos Arnay

Everythings starts as somebody's daydream. - Larry Niven

Go confidently in the direction of your dreams and live the life you've imagined. - Henry David Thoreau

Dreams always come a size too bog so that ee can grow into them. - Josie Bisset.

If you want your dreams to come true, don't over sleep. - Yiddisch Proverbs

Before your dreams can come true, you have to have those dreams. - Dr. Joyce Brothers

If you have a dream, give it a chance to happen. - Richard M. Devos

I like the dreams if the future better than the history of the past. - Thomas Jefferson

Like dreams, small creeks grow into mighty rivers. - Unknown

You can kill the dreamer but not the dream. - Unknown

Hold fast to dreams, for if dreams die, life is a broken winged bird that cannot fly. -Harper Lee

Dream the dreams that have never been dreamt. - David Bower

A dream is a wish your heart makes. - Sneeuwwitje

Don't be afraid of the space between your dreams amd reality. If you can dream it, you can make it so. - Belva Davis

Wat vind jij van de woord dream? Heb je ook veel dromen? Of andere leuke quotes? Tell me! :)

PS. Ik wil graag een quote op een tegeltje laten drukken voor in mijn kamer. Voor welke hiervan, of welke andere, zouden jullie kiezen? Ik weet het echt niet, haha!

2 opmerkingen:

  1. Leuke quotes! Ik ben best een dromer ook.
    Ik zou voor op een tegeltje denk ik die van Sneeuwwitje doen, maar je moet het zelf weten ;)
    xxRoos.

    Ps. Wil jij onze penvriend(in) zijn?
    Kijk snel op ons blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dromen is leuk, hihi. En die van Sneeuwwitje is inderdaad erg mooi! Moeilijk kiezen, haha. ;)

      Verwijderen