28 oktober 2012

Fotoverslag Londen deel IV

Haihai!
De afgelopen dagen heb ik deel 1, deel 2 en deel 3 van mijn fotoverslag van Londen online geplaatst en hier is dan deel 4, tevens het laatste deel. Omdat we op deze dag weer weg gingen heb ik niet zoveel foto's gemaakt, maar goed... Klein maar fijn, zeggen ze altijd!


's Ochtends, na de derde keer scrambled eggs and toast, gingen we eerst nog even shoppen in Westfield, Dat is een heel groot overdekt winkelcentrum dat op loopafstand van het hotel lag. We dachten dat daar ook de Primark zat, zodat we daar nog voor sieraden en zo konden kijken, maar die bleek in een andere Westfield vlakbij het hotel te zitten of zo: heel apart. Maar ze hadden er wel andere leuke winkels, de Kiko bijvoorbeeld. :) En daar heb ik ook voor het eerst in mijn leven frozen yoghurt op, chocoladesmaak met bramentopping. Echt heerlijk! En volgens mij het eerste eten waarvan ik een foto plaats, waarvan ik weet wat het is, haha. Dat linkse plaatje is trouwens van een tekst op de weg die aangeeft van welke kant de auto's komen. Dat zie je wel vaker daar, heel grappig. Ik vraag me alleen nog steeds af of het voor de Engelsen zelf is, dus dat het gewoon alleen bij lastige kruispunten en zo staat, of echt voor de toeristen.


Helaas konden we maar ongeveer een uurtje in Westfield blijven, want toen moesten we alweer naar het busje gaan lopen. We zouden pas om 5 uur vliegen, weer vanaf Stansted, maar we moesten dus nog anderhalf uur rijden, door al die controles en zo en je moet sowieso altijd al een bepaalde tijd van tevoren aanwezig zijn. Dus liepen we (na een wafel gehaald te hebben, lekker gezond, kuch) door Hyde Park terug. Dar heb ik helaas geen foto van, maar dat is ook echt een heel mooi park! Ook eekhoorntjes en een plas water en het is vooral heel erg groot en rustgevend. Aan het einde van Hyde Park was de Marble Arch.


En toen moesten we (met pijn in ons hart, haha) Londen dus alweer verlaten! Het vliegen vond ik nu wel minder erg, en ik zat nu helemaal bij het raam (de vleugel zat wel in de weg voor foto's, dat was dan wel weer jammer, maar ja). Het ging nu ook veel sneller volgens mij, we landden al rond kwart voor 7 (tijdverschil) in Eindhoven. Je zag het dus ook echt donkerder worden vanuit het vliegtuig, haha. Meteen daarba naar huis zat er in niet in, we moesten eerst nog een vriendin van mijn zusje ophalen, die bij ons zou komen logeren. Dat combineerden we mooi met avondeten bij de McDonalds (gezondste dag ooit), en dat was dan echt het einde van deze paar dagen Londen: de volgende dag moest ik gewoon weer werken en zo. Helaas! Maar nogmaals, het was echt geweldig! :)



Dat was dan het megafotoverslag van Londen in vier delen. Ik heb jullie lang niet alle bezochte bezienswaardigheden, gegeten maaltijden en andere foto's laten zien, haha, maar dat kon helaas ook niet. Nou, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en hoewel mijn toetsweek nog tot en met dinsdag duurt komen er vanaf nu weer andere artikelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten