12 oktober 2012

Let's dream creative!

Hallo/hoi/hey/beste/geachte/lieve/etc. lezeres van deze 1e post,
Hoe je ook op mijn blog bent beland, leuk dat je er bent. Misschien was je bezoek(st)er van mijn oude blog, die ik met Matilde had, Whispers Of Our Dreams (eerder nog Tirchamama). Misschien kreeg je ineens de geniale ingeving om 'dreaming creative' te googlen (wat vrij onwaarschijnlijk is, maar je weet het maar nooit met de mensheid van tegenwoordig en haar vaak onbegrijpelijke ideeën). Misschien verveelde je je en ging je maar lekker surfen op Blogger. Dan heb ik wel zo'n beetje alle opties gehad. Denk ik. In ieder geval: WELKOM.


Wat?
Op deze blog wil ik al mijn creatieve en 'culinaire' uitspattingen met jullie delen. Niet omdat die zo geweldig zijn of ik zoveel talent heb, maar omdat ik knutselen, bakken en schrijven gewoon leuk vind en dus graag combineer. En hopelijk zodat jullie erdoor aangestoken worden, want samen creatief zijn is nog leuker. Er komen voornamelijk DIY's, recepten en (foto)verslagen dus, en meer lifestyledingen. Maar als je mij zou kennen zou je weten dat ik ook nogal eens afdwaal. En anders heb je het in de vorige zin gelezen. Dus je ziet vanzelf wel wat er verschijnt. Want heel stiekem hoop ik natuurlijk dat je hier terug gaat komen.

Waarom?
Nou ja, dat heb ik dus net al gezegd, maar nog even op een rijtje.
- Ik ben sinds vorige week zondag na een periode niet helemaal mezelf zijn, weer helemaal vrolijk, en dat gaat gepaard met veel nieuwe inspiratie en ideeën. Waar ik dit keer ook echt wat mee wil gaan doen. Eigenlijk heb ik er de tijd niet voor, maar dat is slechts een klein detail. Het lukt me wel.
- Ik vind het zo ontzettend jammer dat WOOD praktisch langzaam stierf, dus ik mis het bloggen gewoon. Zo simpel is het, want bloggen is leuk. Vind ik.
- Een combinatie van nieuwe ideeën en zin in bloggen dus. En over het onderwerp: ik had sowieso al het idee om met WOOD een beetje meer deze richting in te slaan in plaats van veel beauty en zo, omdat ik die artikelen ook gewoon leuker vond om te schrijven. En ach, dan kan ik er net zo goed een nieuwe blog voor aanmaken. Een hele frisse start!

Life's art
Overigens wilde ik de blog eerst Life's art noemen, wat je dan zou kunnen interpreteren als 'Het leven is lunst' of 'De kunst van het leven'. Was helaas al bezet. Nu is het 'dreaming creative'. Ook leuk. Maar nu zal ik stoppen met dit vage introductieartikel, ik hoop dat jullie een fractie van mijn enthousiasme over deze blog over hebben genomen. Dus hopelijk tot ziens! :)

9 opmerkingen: