20 oktober 2012

Tag: 4 things

Hoi!
Afgelopen zondag ben ik getagd door Karolien, zij nodigde mij op deze manier uit om steeds 4 antwoorden te geven op een aantal vragen. Ik houd van tags en neem deze uitnodiging dus met plezier aan (ook al kan ik nooit kiezen, haha). Hierbij heb ik hem dus even (ja, ik heb dit keer geprobeerd mijn antwoorden zo kort mogelijk te houden) ingevuld!

De regels:
- Als je getagd bent link je de persoon die je getagd heeft in je post.

- Je geeft 4 antwoorden per vraag.
- Je tagt vier andere mensen en laat het ze weten. 



1.  Wat zit er in je tas?
- Mijn portemonnee. Een hele onhandige, oude van de Claire's. Hij is nog steeds wel leuk, er zitten zeg maar 'verfvlekken' op, maar ik moet gewoon een nieuwe, haha, hij is ook heel grauw en zo.
- Een notitieboekje (inclusief pen).
- Een kammetje. Normaal zou dat mijn lipbalsem zijn, maar ik, als bijzonder handig persoon, ben die kwijt geraakt. En mijn zakdoekjes zijn ook op door  mijn verkoudheid laatst.
- Metrokaartjes die ik wilde bewaren, haha. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.



2. Wat ligt er momenteel op je bureau?
- Agenda. Nou ja, losse agendablaadjes, ik moet 'm nog steeds laten inbinden, haha. Ik had niet zo eigenwijs moeten zijn om zelf de voorkant te willen maken...
- Mijn fotocamera om foto's naar m'n laptop te importeren voor het fotoverslag van Londen dat eraan komt.
- Een bonnetje van de bibliotheek.
- Een leeg pakje kauwgom: gekocht voor in het vliegtuig, nu te lui om weg te gooien, haha.

3. Wat zijn favoriete dingen in je kamer?
- Mijn bed.
- Tja, m'n laptop. Foto's, blog, Word-bestanden, etc.
- Bijna alle boeken, films en CD's. En ja, dat hoort bij elkaar.
- Mijn nieuwe dingen uit Londen. Of mijn nagellakstash. Weet niet, allebei, haha.



4. Waar houd je op het moment heel erg van?
Oké, ik ga voor één keer vals spelen en wat dingen samenvoegen, haha. Dan kom ik eigenlijk alsnog streepjes tekort... 
- Citroen, appels, sinaasappels en ander fruit. Is citroen fruit, eigenlijk?
- Geurkaarsen.
- We Heart It-plaatjes en quotes, daar haal ik soms echt inspiratie uit of zo. Ook voor bakken en bloggen, waar ik ook heel veel van houd. (Yes, toch 4 dingen in één punt verwerkt zonder al te veel vals te spelen. :$)
- Uitverkoop, Primark en Action (met andere woorden: goedkope leuke dingen).

5. Welke liedjes krijg je maar niet uit je hoofd?
Pfoe, die is echt heel moeilijk! Ik word elke ochtend namelijk wakker met een ander liedje in mijn hoofd, die er dan de hele dag niet uit te krijgen is. Maar de volgende dag, of twee dagen later, wordt hij dus weer vervangen. Daarom zijn er niet echt vaste liedjes die ik in mijn hoofd heb, maar dit zijn denk ik degenen die het vaakst terugkomen!
- We are never ever getting back together - Taylor Swift
- Crazy good - Tiffany Alvord
- Turn your head around - Only Seven Left (voornamelijk het begin)
- Catch me - Demi Lovato (ook het begin, haha)



6. Wat heb je altijd al willen doen?
- Een verhaal afschrijven. Ik wil het geen boek noemen, maar gewoon zoiets, zeg maar.
- Naar Parijs of Londen gaan met mijn beste vriendinnen.
- Graffiti spuiten. En nu ik daaraan denk, bedenk ik me ook ineens dat ik nu heel graag heel veel bellen wil blazen. O, dat is vet, als een soort flashmob of zo! Dat iedereen ineens bellen begint te blazen. Of dat er ineens een giga sneeuwballen-, verf- of voedselgevecht ontstaat. Of gewoon meedoen aan een gewone flashmob! Oké, nu dwaal ik echt af, haha.
- Gitaar leren spelen en zelf een liedje schrijven. Dat laatste gaat me sowieso nooit lukken, maar dat lijkt me gewoon tof. Ik heb er overigens zelfs ooit al een schriftje voor gekocht (zie foto, zit lege bladmuziek in, in plaats van gewoon lijntjespapier)... Jammer dat je het stof erop niet goed ziet op de foto, haha.

7. Waarvan wed je dat je lezers het niet van je weten?
- Ik lees af en toe nog steeds kinderboeken. Daar word je gewoon nooit te oud voor, het is hetzelfde als met Disneyfilms.
- Ik houd niet van hitte, maar van sneeuw en zo. Ja, die mensen bestaan ook.
- Iets eten wat ik niet ken vind ik echt niet fijn, hoewel ik het als ik het eenmaal heb geproefd, vaak wel heel lekker vind. In Londen hebben we bijvoorbeeld een keer Chinees (maar niet van die standaarddingen) en een keer Indiaas gegeten, en hoewel ik daar echt geen zin in had bleek het echt heerlijk. Trouwens, ik kan ook niet eten zonder een lepel. Dat vindt iedereen raar, maar ik vind het juist raar dat iedereen alles met een vork eet, haha.
- Ik schrijf brieven naar vriendinnen die soms 8 kantjes, of meer, lang zijn, haha.


En nu degenen die ik tag! Ik heb gewoon random 4 namen gepikt uit de lijst van blogs die ik volg, haha, anders wist ik niet welke ik moest kiezen. Ik hoop dat jullie de uitnodiging aannemen!
- Natasja
- Sterre
- Yasmin & Roos
- Ryanne


Dat was alweer het einde van de vragenlijst. De vragen waren best lastig, bij de ene wist ik veel meer dan 4 antwoorden en bij de andere juist minder. Ik vind het wel jammer dat het er geen 8 waren, zodat het door 4 te delen zou zijn, maar goed, haha, ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te lezen! En ook als ik je niet heb getagd, neem 'm vooral over! :)


9 opmerkingen:

  1. Leuk ingevuld Maaike. Ik wil ook graag eens een verhaal afschrijven en ik houd jou eraan dat jij dat ook gaat doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan. ik ben zelf nog nooit getagt :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer tag ik jou! ;) Maar hey, je kunt ook gewoon tags invullen als je niet bent getagd, hoor!

      Verwijderen
    2. Klopt maar meestal lijk ik doen zo heel erg vriendloos

      Verwijderen
    3. Haha, nee joh! Dat doen heel veel mensen. :)

      Verwijderen
  3. Leuke tag!
    Bedankt voor het tagggen ;)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen