18 oktober 2012

Jong in...

Hey hey!
Misschien heb je het al wel in het stukje over mij gezien aan de rechterkant van deze blog, maar toch wilde ik er nog even een artikeltje aan wijden: het feit dat ik maandelijks ook blog voor jongin.nl.



Wat is Jong In?
Misschien heeft jouw gemeente er wel één: een Jong In (jouw gemeente)-website. Jongin wordt gemaakt door Kuseema, zij zorgen ervoor dat de site goed gevuld blijft met info waar jongeren wat aan hebben, landelijke blogs en soms prijsvragen. Op de site vind je ook o.a. een forum waar jongeren vrij en anoniem vragen kunnen stellen en gedachten kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten. Naast betrouwbare en begrijpelijke informatie zoeken kun je via de website ook direct met jouw probleem bij een hulpverlener terecht. Daarnaast zijn er dus blogs van jongeren uit het hele land die je op de hoogte houden van wat er allemaal dichtbij én ver weg gebeurt, en er is per gemeente een agenda met alle evenementen, feesten, etc.

Ik blog dus voor deze site, en steeds als ik daar een artikeltje voor heb geschreven (meestal zijn het columns, en officieel is het maandelijks) zal ik dat hier natuurlijk ook posten. Ik ben in september begonnen en heb er nu 3 geschreven en die wilde ik even op een rijtje zetten voor het geval jullie ook columns van mij willen lezen. :) Bovendien ga ik denk ik niet heel veel columns op die manier schrijven voor deze blog, tenzij jullie dat wel leuk vinden? Let me know!

- "Voor beginnende keukenprinsen"
- "1... 2... Vies!"
- "Op naar dromenland!"

Zo, dat wilde ik dus even toelichten vandaag. Gisterenavond ben ik teruggekomen uit Londen, dus daar komt of komen een of twee posts van aan en ook ga ik weer lekker bakken nu ik thuis ben, dus stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten